torsdag 22 november 2012

VECKANS PÅSE NÖTTER

Kära bloggvänner!
Här följer en liten fortsättning på förra inlägget.
Var uppmärksamma, för nu är Internetskojarna verkligen på hugget!
Kan de ha hittat ett nytt ställe där de kan leta upp presumtiva offer... bloggarnas e-postadresser?
Nedanstående skitmejl inkom igår. Ett av de många som fyllt min inkorg de senaste dagarna. Allt skickat till Anta så nu tar jag bort e-postadressen från både Snaquesaligt och Pyssel och Pinaler.
Klicka bilden för större text. 
Här kan man verkligen tala om veckans (årets?) påse nötter.
Samtidigt som jag blir så ilsken över de personer som skickar ut dessa mejl så måste jag skratta åt dem. Hur korkade tror avsändarna att vi är? Ett brev med fullständigt idiotiskt innehåll och en usel översättning. 
Det är så dumt så klockorna stannar.
Dessa tokskallar borde skaffa sig ett riktigt jobb och använda sin "fantasi och kreativitet" där. Men de har väl aldrig haft eller ens funderat på ett hederligt arbete.
Ibland är världen ganska galen.
Men, som tur är, så är ändå den största delen ganska klok.
Visst ja, en sak till: Gadgeten "Senaste kommentarerna" har slutat fungera. Jag hoppas att Blogger/Blogspot fixar den snart.

7 kommentarer:

  1. Ska man skratta eller gråta? Var får de allt ifrån? Det där kan ingen låta sig luras av.

    SvaraRadera
  2. Man tror inte det är sant!Så makabert!

    SvaraRadera
  3. Gunnel: Man tar sig för pannan och brister ut i gapskratt.

    Yvonne: Galenskapen tar aldrig slut. Varje dag får vi nya bevis för det.

    SvaraRadera


  4. hej.
    ja jag går inte på det,och jag kan heller inte förstå de som GÅR på det.
    hur tänker de???

    SvaraRadera