Idag frossar vi i blått och gult när vi firar vårt vackra Sverige.
Grattis till oss som får leva och bo i detta fina land.
Vi hade en sagolik tur. Men om reinkarnation existerar får vi väl desto jobbigare i nästa liv. I rättvisans namn.😉
Här var det blågult! Vi är inte så bra på att fira nationaldagen, tycker jag, om man jämför med andra länder. Kram
Som blå himmel och gul sol.😊 Tänker på Ukraina vars flagga också är blå och gul. Önskar att man även där kunde fira nationaldag i fred och frihet.
Grattis till oss som får leva och bo i detta fina land.
SvaraRaderaVi hade en sagolik tur. Men om reinkarnation existerar får vi väl desto jobbigare i nästa liv. I rättvisans namn.😉
RaderaHär var det blågult! Vi är inte så bra på att fira nationaldagen, tycker jag, om man jämför med andra länder. Kram
SvaraRaderaSom blå himmel och gul sol.😊 Tänker på Ukraina vars flagga också är blå och gul. Önskar att man även där kunde fira nationaldag i fred och frihet.
Radera