lördag 6 juni 2026

VI FIRAR SVERIGE

 

Idag frossar vi i blått och gult när vi firar vårt vackra Sverige.






4 kommentarer:

  1. Grattis till oss som får leva och bo i detta fina land.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi hade en sagolik tur. Men om reinkarnation existerar får vi väl desto jobbigare i nästa liv. I rättvisans namn.😉

      Radera
  2. Här var det blågult! Vi är inte så bra på att fira nationaldagen, tycker jag, om man jämför med andra länder. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som blå himmel och gul sol.😊 Tänker på Ukraina vars flagga också är blå och gul. Önskar att man även där kunde fira nationaldag i fred och frihet.

      Radera