torsdag 16 november 2017

INVÄRTES JOGGING

Det sägs att vi människor borde skratta mycket oftare eftersom det är så nyttigt, man mår bra av det.
Det är som en slags inre jogging.
Nu kan man ju förstås tycka att det inte alltid finns så mycket att skratta åt i denna galna värld men just därför bör man kanske ta tillvara allt som får det att rycka i smilbanden.
Här kommer några roliga bilder som jag hittat på nätet.
Och som åtminstone jag småfnittrar åt.
Den policyn känner man ju till.
 
Trots att nedanstående bild har engelsk text så måste jag bara ta med den ändå.
Vovven är ju så bedårande söt.
Ha en fortsatt glad torsdag.
 

4 kommentarer:

  1. Tack för skratten! Jag behövde lite sånt idag. Känner mig lite av banan. Hälsningar från ett dimmigt Skåne.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varsågod! Sådana dagar känner jag till ... :/ Hoppas du är tillbaka på banan tills i morgon. Trevlig resa!
      Hela dagen igår och till i morse var det drygt -12° här. Just nu är det -8. Det räcker mer än väl. Burr!
      Här kommer en må-bättre-kram!

      Radera
  2. Ha ha ha . . . den naken hunden eller valpen alltså, hi hi . . .
    Tack raring för skrattet, det behövdes . . . .
    Godnatt/ Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varsågod, vi behöver alla skratt vi kan få. :)
      Förr kände jag mig alltid som den nakna hunden när jag varit hos frissan. Därför började jag att klippa mig själv. Då blev det bara topparna! :)
      Önskar dig en skön helg!

      Radera