måndag 28 januari 2019

SAKNAD VARJE DAG

2 kommentarer:

  1. Har läst ikapp mig nu. :)
    Skönt att du fick en operation så snabbt. Förhoppningsvis hittar man inget otrevligt.
    Och jag hoppas verkligen att du kan få något besked beträffande ditt “fladder”. Verkligen jobbigt att inte veta.
    Oj, vilken vinter ni har. Här har vi det “för varmt” för att vara i januari. Ser att snön smälter uppe på berget tyvärr.
    Ibland slås jag av hur fort tiden går när jag tänker på mina föräldrar och hur länge de har varit borta. Pappa 18 år i år och mamma 6.
    Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltid bra när man är ikapp! ;)
      Ja, känns bra att operationen är avklarad. Nu bara vänta på svar.
      Här är det verkligen rejäl vinter. Vi har haft en lång period med kyla men soligt och vackert. Idag lite varmare, -13, och en stunds snöfall. Det är en förunderligt vit värld. --- Mt Shasta SKA vara snötäckt!
      Min pappa har i år varit borta i 40 år och mamma 30. Ofattbart vad snabbt åren försvinner.
      Norrbottenskramar!

      Radera