torsdag 18 juni 2020

FLOPP NUMMER 45

Ja, egentligen borde hela årets lager av nötpåsar gå till mannen här nedan.

För nu är tydligen Trumpeklumpen i blåsväder igen.
För vilken gång i ordningen kan man undra.
Det  hoppar ju ständigt grodor ur munnen på den karl´n.
Men, som den teflonbestrukne typ han är så torde all kritik bara rinna av honom även denna gång.
Han brukar ju komma undan med de mest galna göranden och låtanden.

På den här länken kan man läsa på SVTs hemsida om de senaste tokerierna.

I min dator-lekstuga fann jag stor glädje i att animera en bild från Pixabay.
Jag är faktiskt ganska nöjd med mitt "jobb".
Resultatet säger det mesta om vad jag tycker om den där pajasen.
Det finns nog ingen som spottar ur sig så många grodor som Donald.
Han kan inte öppna munnen ens för att andas utan att grodgänget hoppar ut.
Stackars USA. Stackars världen.

Varsågod, här kommer bilden!
Pixabay-bilden nedan "fixade" jag till för länge sedan och jag har haft den på bloggen tidigare.
Visst vore det härligt om Miss Liberty kunde sparka president nummer 45?
 Ha en skön torsdag innan midsommarhelgen tar vid.

4 kommentarer:

  1. Jag är definitivt allergisk mot den mannen...får både klåda, utslag, antydan till stroke och hjärtklappning av honom *suck*
    Att han öht kunde bli vald till president övergår mitt lilla förstånd....det är synd om det amerikanska folket som inte vet bättre ;)
    Ha nu en GLAD MIDSOMMAR <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Denna obehagliga och oberäkneliga clown har gjort Vita Huset till ett cirkustält. Jag ryser bara jag ser honom. Usch! Man kan bara hoppas att USA röstar bort honom i höst. Han är USAs värsta katastrof.
      Ha en härlig midsommarhelg! Kram från norrigare norr! ;)

      Radera
  2. Vi får verkligen hoppas att han blir avskedad inte bara av Frihetsgudinnan utan av hela eller åtminstone de flesta amerikaner. Det kan väl ändå inte finnas så många trumpiga människor i USA som sväljer allt. Ha en fin midsommar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skulle han bli vald igen så borde hela USA omyndighetsförklaras. Men synd om alla dem som inte röstar på honom. Nej, må han åka ut med slaskvattnet.
      Trevlig midsommar till dig också!

      Radera