lördag 1 oktober 2011

MATT-MATT

Först av allt:
Kommenteringsfunktionen på Blogger/Blogspot har varit ur funktion i flera dagar. Det är verkligen trist!
Skärpning, Blogger!!!
---------------------
I somras köpte jag två nya mattor till vardagsrummet. Igår köpte jag den tredje, Popcorn. Nu är jag - nästan - "matt-matt".

Popcorn.
(Vaddå... märks det att jag gillar blått och svart?)

 Popcorn  på plats.


En Disco  har fått flytta på sig. Nu är jag nöjd.
-------------------------------------------------------------
Både igår och idag har solen lyst över Norrbottens kustland. Efter den mest regniga september vi haft någonsin så är det fantastiskt att se det stora gula klotet. Men i morgon ska det regna igen...

Trevlig helg!

5 kommentarer:

  1. Svart och turkos verkar var dina färger på golvet!

    SvaraRadera
  2. Mufflo: Vad kul, en kommentar! Äntligen funkar det igen!!! --- Ja, jag gillar verkligen svart och turkos. Och även svart och vitt, som jag har i köket.

    SvaraRadera
  3. Den snirkliga mattan är ursnygg!!Finns den i svart-vitt?

    SvaraRadera
  4. Yvonne: Ja, visst är "snirkelmattan" snygg! Har sänt ett mejl till dig ang svart/vit version.

    SvaraRadera