tisdag 19 februari 2013

VOVVAR!

 
I en av mina hyllor står det flera pärmar med bilder och texter på sådant jag gillar.
Hundar, t.ex.
Här kommer några charmtroll.  
 
 Min favorithundras – schäfer.
Den här snyggingen var i en tidning för många år sedan.
Kan man bli annat än störtförälskad?

 
Bedårande söt konstnär!
Jag har för mig att bilden kommer från en almanack. 

Sötnosar! Ett gulligt vykort från förr.

Också en almanacksbild. Gullpluttar!
I nederkant kan man läsa – "Little Rascals".

Dessa tecknade vovvar var i ett ICA-reklamblad för länge sedan.
Jag tyckte draghundarna var så söta att jag sparade dem.
De har en väldigt stilig knorr på sina svansar! 
 Hoppas ni får en fin tisdag!
Voff!

5 kommentarer:

  1. Emservoffsen hälsar och tackar för lilla hjärtat!

    SvaraRadera
  2. Jovisst är hundarna söta men jag kommer bättre överens med katter,
    Mjau!

    SvaraRadera
  3. Mira: Hjärtekram till Emservoffsen! Snyggpojken!

    Gunnel: Mjau själv! Jag vet att jag får ha min vovvekärlek för mig själv. Voff!

    SvaraRadera
  4. Katter för mig med.Är lite hundrädd!

    SvaraRadera
  5. Yvonne: Katter kan vara väldigt söta. Speciellt kattungar!

    SvaraRadera