torsdag 17 mars 2011

THE ULTIMATE RIVERDANCE

Det förra blogginlägget handlade mest om elände, så i dag måste det bli något roligare. När de flesta nyheter är dåliga nyheter, då behöver vi få skratta åt något alldeles tokigt och oförargligt.

I dag fick jag, via mejl, denna lilla videosnutt från en släkting i USA. Den fick mig att skratta så tårarna rann. Snäll, rolig, galen humor. Precis i min (enkla) smak. För en liten, liten stund var jordbävningar, jättevågor, kraschade kärnkraftverk, sjukdomar, död och andra hemskheter helt glömda.

Jag hoppas det är någon fler än jag som tycker att det här är kul.

Ta nu lagom mycket av ärtsoppan och plättarna. Och punschen!

2 kommentarer:

  1. Jag antar att jag missade något eftersom vi lyckats få datorn att funka men inte högtalarna. Det var faktiskt roligt även utan ljud,

    SvaraRadera