onsdag 23 december 2009

TA DET LUGNT! OCH GRATTIS DROTTNINGEN!

(Foto: Anta Snaque)
-
Dan före dopparedan! Snöandet fortsätter och jag tänker på alla som ska färdas efter våra snörökiga och halkiga vägar. TA DET MYCKET LUGNT! Det är bättre att komma fram hur sent som helst, än att inte komma fram alls. De kära därhemma väntar gärna.
-
Det finns en hel del att göra i dag så bloggen får bli kortfattad. Jag slutar med denna hälsning:
Drottning Silvia, hjärtliga gratulationer på 66-årsdagen!
Hoppas det blir en fin födelsedag!

2 kommentarer:

  1. Även jag vill skicka mina gratulationer till Drottningen. Jag hoppas att hon uppskattar sin ålder och slutar med sina ganska så misslyckade operationer. Hon som var så vacker.

    SvaraRadera
  2. Håller med! Hellre några rynkor och lite "häng" än stramande spänd hud. Och ibland väldigt fula ärr. Dumheter! Vi ska våga åldras normalt!
    Men bland det värsta man kan se är ändå alla dessa botox-fyllda läppar. Det ser bara komiskt ut, som en Kajsa Anka.

    SvaraRadera